Algemene verhuur informatie

Scouting Scherpenzeel en omstreken heeft een prachtig terrein in gebruik met daarop twee heel verschillende clubhuizen namelijk De Paddenburcht en De Kikkerpoel.

Beide clubhuizen hebben elk een uniek stuk speelterrein. De Paddenburcht heeft een verhard gedeelte, een grasveld en is geheel omheind. De Kikkerpoel grenst aan een (retentie)vijver en heeft een ruig speelterrein met bomen en groen. Het geheel is omheind en te bereiken via het terrein van De Paddenburcht over een toegangspad. Gebruikers van De Kikkerpoel hebben recht van overpad over het terrein van De Paddenburcht.

Heb je interesse in het huren van De Paddenburcht en/of De Kikkerpoel?

Kijk dan voordat je een aanvraag instuurt naar de beschikbaarheid van de clubhuizen.

beschikbaarheid De Paddenburcht

beschikbaarheid De Kikkerpoel

Er wordt niet verhuurd voor feesten en partijen maar alleen voor kampen van andere scoutinggroepen. De opkomsten van de eigen groep gaan voor op verhuur. Neem bij twijfel contact met ons op.